Betalen

Betaalmogelijkheden |  Betaling mislukt of geweigerd |  Betalen met een cadeaukaart |  Terugbetalingen |  Ik heb geen factuur

Betaalmogelijkheden

Betalen kan op verschillende manieren bij ons. Welke methode je ook kiest, je betaalt sowieso veilig.

iDEAL iDEAL gratis
VISA betaalmethode Visa (creditcard) gratis
MasterCard betaalmethdoe MasterCard (creditcard) gratis
Meastro betaalmethode Meastro (creditcard) gratis
MultiSaffe BNO Betalen na ontvangst gratis

Het is niet mogelijk om met cadeaukaart, VVV-bon of bitcoins te betalen

iDEAL
Internetbankier je bij ABN AMRO, ASN Bank, Bunq, Friesland Bank, ING, Knab, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank of de Triodos Bank? Dan heb je toegang tot iDEAL. Makkelijk en veilig betalen in de vertrouwde betaalomgeving van je eigen bank.

Creditcard
De creditcards van Mastercard, Meastro en Visa worden bij ons geaccepteerd als betaalmiddel. Het is niet mogelijk om te betalen met een Visa Debit Card, American Express of buitenlandse creditcards.

Achteraf betalen (Betalen Na Ontvangst)
Plaats je een bestelling met Betalen na Ontvangst, dan wordt de betaling en facturatie over gedragen aan onze incasso partner Multifactor. Hiervoor gelden andere algemene voorwaarden van MultiFactor. Van Multifactor ontvang je na het plaatsen van jouw bestelling een factuur per e-mail. Controleer je e-mailadres dus extra goed. LET OP: soms komt deze mail in de ongewenste e-mailbox terecht.

Ik heb mijn bestelling geplaatst via Betalen na Ontvangst en nu? 24 uur na dat jouw pakket is verzonden ontvang je per e-mail een betaalverzoek van Multifactor. In dit betaalverzoek zit een betaallink die 14 dagen geldig is. Wordt de betaling niet binnen de termijn voldaan dan volgen deze opeenvolgend verzoeken en sommatiekosten.

Verzoek Bericht Sommatie Geldigheid
2e per e-mail 6 dagen
3e per e-mail € 7,50 6 dagen
4e per e-mail + SMS € 20,00 6 dagen
5e per e-mail + e-mail € 20,00 6 dagen
6e per e-mail + SMS € 20,00 6 dagen
7e per e-mail € 20,00 6 dagen

Het totaal aan sommatiekosten dat in rekening kan worden gebracht is € 20,00.

Ik kan geen bestelling plaatsen met Betalen Na Ontvangst hoe kan dat? Bij de eerste bestelling met Betalen Na Ontvangst is het maximale bedrag € 150,- Bij verdere bestellingen bedraagt de limiet € 350,-. Je vult je persoonlijke gegevens in, die real-time worden gecontroleerd. Na acceptatie wordt uw bestelling binnen enkele seconden afgerond, waarna wij je bestelling gaan verzenden. Nadat je jouw ontvangst bestelling hebt ontvang, krijg je de factuur van jouw order. Deze kun je via een bankoverschrijving betalen.

Het kan voorkomen dat door één van onderstaande factoren je niet achteraf kunt betalen:

  • Totaalbedrag van je bestelling te hoog.
  • Soort artikelen in je bestelling.
  • Eventueel onbetaalde facturen.
  • Aantal bestellingen dat je eerder bij ons geplaatst hebt.
  • Eén van je facturen is overgedragen aan het incassobureau.

Actie- en kortingscodes

  1. Als je een actie- of kortingscode hebt kun je deze activeren in het winkelwagenoverzicht.
  2. Je plaatst de producten die wilt kopen in je winkelwagen.
  3. Daarna klik je rechts bovenin het scherm op het winkelwagen-icoon.
  4. Onder het overzicht van de producten in de winkelwagen staat de tekst ‘kortingscode’.
  5. Controleer of de code is geaccepteerd en of het totaalbedrag van je bestelling klopt.
  6. Je doorloopt het bestelproces verder zoals normaal.

Alle betalingen gebeuren binnen een beveiligde betaalomgeving. Onze webshop maakt daarvoor gebruik van SSL-verbinding, te herkennen aan HTTPS en het ‘groene slotje’ in je browser. De S staat in deze afkorting voor secure, veilig dus. HTTPS wordt ook gebruikt bij internetbankieren, dit zorgt er voor dat gegevens versleuteld worden. 


Betaling mislukt of geweigerd

Er kan altijd iets mis gaan, ook met een betaling. Gelukkig hebben we er alles aan gedaan dit te voorkomen door een betrouwbare partner (MultiSafePay) te kiezen voor onze online betalingen. Op je afschrift zie je ook niet Outlet Duiven, maar MultiSafePay staan. Mocht je betaling niet zijn gelukt, dan zal dit om één van de volgende redenen kunnen zijn.

Betaling vertraagd
Ook in deze digitale tijd kan het gebeuren dat er iets mis gaat. Je betaling kan vertraagd bij ons binnen komen. Pas als we de betaling hebben ontvangen, versturen we jouw bestelling. Dit komt gelukkig niet heel vaak voor. Als dit toch voorkomt neem dan even contact met ons op. Dan kunnen we jouw bestelling extra aandacht geven om jouw bestelling toch zo snel mogelijk te bezorgen.

Betaald met iDEAL
Bij een betaling met iDEAL wordt het geld direct van jouw rekening afschreven. Als je niet zeker weet of jouw bestelling gelukt is kun je het op deze manier controleren. Als er geen geld is afgeschreven, dan is de betaling niet gelukt en ben je geen geld kwijt. Je kunt jouw bestelling gewoon opnieuw plaatsen.

Is bij jou het geld wel afgeschreven, maar heb je geen orderbevestiging ontvangen? Dan is het raadzaam even te wachten. Het kan voorkomen dat enige tijd tussen zit (maximaal een uur) dat het geld van jouw rekening wordt afgeschreven en bij ons binnen komt. Als het langer duurt dan een uur neem dan contact op met onze klantenservice. Vermeld altijd je transactienummer, daarmee kunnen wij snel verder helpen. Deze staat vermeldt bij de afschrijving.

Betaald met creditcard
Het kan gebeuren dat jouw betaling geweigerd wordt, wat natuurlijk heel vervelend is. Helaas hebben we geen inzage in de redenen. Geweigerde betalingen kunnen niet worden teruggedraaid.

Jouw bestelling is automatisch geannuleerd en er zal niks worden afgeschreven. Wil je jouw bestelling toch ontvangen? Plaats hem dan opnieuw en kies voor iDEAL of Betalen Na Ontvangst.

Achteraf betalen (Betalen Na Ontvangst)
Bij de eerste bestelling met achteraf betalen is het maximale bedrag € 150,-. Bij verdere bestellingen bedraagt de limiet € 350,-.

Het kan voorkomen dat door één van onderstaande factoren je niet achteraf kunt betalen:

  • Totaalbedrag van je bestelling te hoog
  • Soort artikelen in je bestelling
  • Eventueel onbetaalde facturen
  • Aantal bestellingen dat je eerder bij ons geplaatst hebt
  • Eén van je facturen is overgedragen aan het incassobureau

Betalen met een cadeaukaart

Outlet Duiven heeft geen eigen cadeaukaarten en accepteert zowel in de winkel als online ook geen VVV-bon of ander type algemene cadeaukaart.


Terugbetalingen en overige vragen

De manier waarop wij je terugbetalen hangt af van de manier waarop je hebt betaald.
> Als je met iDEAL hebt betaald, dan boeken wij het bedrag terug op jouw rekening.
> Heb je betaald met een creditcard en je retourneert je bestelling volledig: dan storten we het terug op jouw creditcard. Retourneer je een deel van je bestelling: dan storten we het terug op een door jouw opgegeven rekeningnummer.
> Heb je in onze winkel een aankoop gedaan en daar betaald: dan overleggen we samen wat de meest praktische oplossing is.

Terugbetaling niet ontvangen
Het verschilt per bank hoe lang het duurt voordat de terugbetaling op jouw rekening staat. We betalen altijd binnen vijf werkdagen na afhandeling van de retourzending. Staat het bedrag na een week nog niet op jouw rekening? Neem dan contact op met de klantenservice.


Ik heb geen factuur, kan ik deze alsnog opvragen?

In jouw Outlet Duiven account kun je alle facturen terug vinden en opnieuw afdrukken of downloaden als PDF-bestand. Heb je geen account? Neem dan contact met ons op via de klantenservice en zorg dat je ordernummer vermeld staat. Dan sturen wij de factuur naar je toe.


Meer klantenservice

> Bestellen > Retour & service > Veiligheid & privacy
> Betalen > Klantenservice > Mijn account
> Bezorgen > Reviews

Heb je nog vragen?

Onze klantenservice is 7 dagen per week bereikbaar tijdens de openingstijden van onze winkel.

Facebook   Klantenservice   of bel 0316-820240

arrow_upward