Bestellen

Hoe bestel ik bij Outlet Duiven | Bestelling wijzigen of annuleren | Prijzen in de webshop | Wat zijn de verzendkosten | Status van je bestelling | Garantie

Hoe bestel ik bij Outlet Duiven?

Een online bestelling plaatsen is in vier stappen geregeld. Zo kun je van uit huis gemakkelijk je favoriete merken met grote korting bestellen. En zelf kiezen uit een van de betaalwijzen die jij prettig vindt. Wij verzenden je producten dan snel en vakkundig met PostNL.

Bestelling plaatsen

1.Plaats je product(en) in het winkelmandje
In onze webshop kun je op diverse manieren je favoriete producten zoeken. Door middel van de zoekfunctie, het zoekfilter of door te shoppen in categorieën of op merken. Heb je een product gevonden wat je graag wilt kopen? Plaatst het product dan in je digitale winkelmandje door op de groen knop te drukken. Je kan nu verder winkelen of verder gaan met bestellen.

2. Winkelmandje
Klik rechts bovenaan de webpagina op het icoon met het winkelwagentje en daarna op de knop ‘Bestellen’. Je komt nu in het overzicht van je digitale winkelmandje. Hier kun je nog aanpassingen doen aan de producten. Als je wat hebt aangepast klik daarna op de knop ‘Update winkelwagen’. Heb je een kortings- of actiecode dan kun je deze hier ook invullen. Is alles goed? Dan klik je op de knop ‘Doorgaan naar de kassa’. 

3.Inloggen en betaalwijze
Heb je al een account bij Outlet Duiven dan kun je hier inloggen en worden je gegevens automatisch ingevuld.

Heb je nog geen account? Je kunt zonder account bestellen dan we hebben nog wat gegevens van je nodig om je bestelling te kunnen bezorgen. Het makkelijkste is om een account te maken, want dat heeft zo zijn voordelen. Het bespaart de volgende keer weer tijd, kunt al je bestellingen terug zien en makkelijk gegevens wijzigen. Hiervoor plaats je na het invullen van je gegevens het vinkje bij “Maak een account aan” (boven de knop ‘Afrekenen’).

Je kiest hier ook de betaalwijze en ziet direct wat het totaalbedrag van je bestelling is.

4. Betalen
Alles gechecked? Dan kun je nu betalen. Afhankelijk van je betaalwijze word je doorverwezen naar een veilige betaalomgeving. Klaar! Bedankt, je bestelling is geplaatst. Nu gaan wij voor je aan het werk. Jij hoeft alleen maar te wachten.


Bestelling wijzigen of annuleren

Een foutje gemaakt of is het niet helemaal goed gegaan? Laat het ons zo snel mogelijk weten. Zolang de bestelling nog niet is verzonden kunnen we je bestelling nog wijzigen of annuleren. Wees wel snel, want dat zijn wij ook.

Zolang je pakketje nog niet is verzonden is het mogelijk je bestelling te wijzigen of annuleren. Snel kunnen leveren betekent ook dat wij snel werken. De kans is groot dat wij je bestelling al niet meer kunnen wijzigen of annuleren. Maar vragen kan natuurlijk altijd.

Je pakketje is al onderweg. Maak dan gebruik van ons retourportaal. Je kunt hier een retouropdracht aanvragen. Als wij je product/pakketje retour hebben ontvangen, maken we zo snel mogelijk het geld weer over op jouw rekening. Of als je een ander product zou willen sturen we deze op.


Prijzen in de webshop

Alle genoemde prijzen zijn inclusief BTW volgens het Nederlandse tarief en exclusief verzend- / transport- en eventuele transactiekosten.


Wat zijn de verzendkosten

Je bestelling wordt binnen Nederland verzonden met PostNL. Voor bestellingen onder de €75,- betaal je €5,99 verzendkosten. Bestellingen boven de €75,- worden gratis bezorgd (met een maximum van 30kg).

onder €75,- boven €75,-
Minder dan 22kg € 5,99 gratis

Het grootste deel van de bestellingen wordt met PostNL verzonden en natuurlijk voorzien van een Track & Trace code. PostNL bezorgt binnen Nederland bestellingen van maandag tot en met zaterdag tussen 08:30 en 21:30 uur. Op zondag worden er geen pakketten bezorgd.

Alle grote artikelen en meubelen worden met een meubeltransporteur bezorgd. Hiervoor geldt binnen Nederland (Waddeneilanden uitgezonderd) een bezorgtarief van €100,- (ongeacht het bestelbedrag).


Status van je bestelling

Tijdens het bestel- en verzendproces ontvang je van ons informatie over de vordering van je bestelling:

De bestelling Je ontvangt
.. is ontvangen en betaald. .. de orderbevestiging per e-mail
. is overgedragen aan PostNL .. verzendbevestiging met Track&Trace per e-mail

Garantie

Op al onze producten geldt de wettelijke garantie. Een product moet bij normaal gebruik datgene doen of zijn wat je er redelijker wijs van mag verwachten binnen de levensduur. Is dit niet het geval? Dan gaan we samen opzoek naar een passende oplossing. Dit kan variëren van een reparatie, vervanging of een teruggave van het aankoopbedrag.

Voor garantie, reparatie of vervanging gelden een aantal voorwaarden. Is je product buiten garantie termijn of verwachte levensduur? Is het defect een gevolg van bijvoorbeeld val-, druk-,  stoot-, of vochtschade? Dan valt dit niet onder de garantie. Natuurlijk willen we meedenken in een oplossing. De kosten van de eventuele reparatie worden in rekening gebracht.

Om aanspraak te maken op garantie dien je wel een aankoopbewijs te kunnen overleggen.

Voor online aankopen worden alle facturen in je account bewaard. Ben je bij ons in de winkel geweest en hier wat gekocht, dan is je kassabon het aankoopbewijs.


Meer klantenservice

> Bestellen > Retour & service > Veiligheid & privacy
> Betalen > Klantenservice > Mijn account
> Bezorgen > Reviews

Heb je nog vragen?

Onze klantenservice is 7 dagen per week bereikbaar tijdens de openingstijden van onze winkel.

Facebook   Klantenservice   of bel 0316-820240

arrow_upward