Mijn account
Account aanmaken | Gegevens wijzigen | Mijn bestellingen | Retour aanmelden | Wachtwoord vergeten
Om te bestellen in onze webwinkel hoef je geen account aan te maken. Als het wel doet, profiteer je van aardig wat voordelen.
- Jouw gegevens zijn alvast ingevuld als je een bestelling plaatst.
- Altijd een overzicht van openstaande en geplaatste orders.
- Pas jouw contact- en verzendgegevens zelf aan.
- Makkelijk oude facturen en aankopen terug zoeken.
Account aanmaken
Een Outlet Duiven account aanmaken is heel makkelijk. Klik op de knop “Account aanmaken / inloggen” hierboven. Vul jouw voor- en achternaam, e-mailadres in en kies een wachtwoord. Klaar! Later kun je jouw adresgegevens nog toevoegen als je een bestelling wilt plaatsen.
Gegevens wijzigen
Door in te loggen op jouw Outlet Duiven account kun je via het menu aan de linkerkant naam, telefoonnummer, verzend- en factuuradres, nieuwsbriefinstellingen en alle andere gegevens wijzigen.
Mijn bestellingen
In jouw Outlet Duiven account is het mogelijk orders en facturen in te zien en opnieuw af te drukken. Hier zie je ook de status van je bestelling.
Retour aanmelden
Voor alle aankopen geldt een bedenktijd van 14 dagen nadat je het product ontvangen hebt. Op deze pagina vind je verdere informatie over:
- Hoe retourneer ik een product?
- De status van je retour.
- Defect of incompleet geleverd product.
- Terugbetaling van een retour.
- Wie betaalt de verzend- en retourkosten?
Voor alle andere vragen kun je contact opnemen met onze klantenservice.
Hoe retourneer ik een product?
Je kunt een product dat online is gekocht retourneren in onze winkel in Duiven of retour sturen via PostNL. Voor een retour in de winkel moet je wel even de factuur meenemen.
Retour winkel | Retour PostNL | |
Aankoop winkel | Ja | Nee |
Aankoop webwinkel | Ja | Ja |
Een online aankoop retour sturen met PostNL kan via ons online retourformulier. Hiervoor volg je de volgende stappen:
- Voldoet het product dat je retour wilt sturen aan de retourvoorwaarden? Vul dan binnen 14 dagen het online retourformulier in. Hiervoor heb je de postcode waar je bestelling is bezorgd en de Track & Trace code nodig.
- Hierna kun je een reden van retour op geven. Dit is uiteraard niet verplicht, maar wel makkelijk om zo snel mogelijk een vervangend product te ontvangen of het aankoopbedrag terug gestort te krijgen. Gebruik het opmerkingenveld om aanvullende informatie toe te voegen. Wil je geen reden opgeven voor je retour dan kies je voor ‘geen reden’.
- Kies aan de hand van je postcode een afleverpunt waar jij jouw retour wilt afgeven.
- Controleer nog een keer of alles wat je hebt ingevuld klopt en kies daarna voor ‘Print retourlabel’.
- Het retourlabel is aangemaakt en kun je downloaden en afdrukken. Plak deze duidelijk zichtbaar op de doos waarin het product zit dat je retour stuurt. En lever deze af bij het gekozen PostNL afleverpunt.
Als jouw retourzending bij ons is aangekomen ontvang je het aankoopbedrag binnen vijf werkdagen terug. Heb je gekozen voor een vervangend product dan sturen wij die dezelfde dag nog op.
Kijk voor de uitgebreide uitleg op de retour & service-pagina.
Wachtwoord vergeten
Dat kan gebeuren. Ga naar de inlogpagina en naast de knop “log in” zie je staan “wachtwoord vergeten?”. Als je hier op klikt en jouw e-mailadres invult zorgen wij er voor dat je een nieuw wachtwoord krijgt.
Meer klantenservice
> Bestellen | > Retour & service | > Veiligheid & privacy |
> Betalen | > Klantenservice | > Mijn account |
> Bezorgen | > Reviews |
Heb je nog vragen?
Onze klantenservice is 7 dagen per week bereikbaar tijdens de openingstijden van onze winkel.
of bel 0316-820240